lördag 3 januari 2009

igår var jag inne i stan och träffade Tessan =)) så underbart!!! är allt för länge mellan gångerna... mycket trevligt som sagt =)))

lämnade även in min telefon hehe hon undrade hur jag hade lyckats hehe och jag oxå för den delen hehe. men jag frågade om det tar 2veckor som vanligt, men hon trodde det kunde ta ännu längre tid suck... JAG VILL HA MIN MOBIL!!!!

efter så begav albin och jag oss till festlokalen och fixade inför idag det är ju 60:års fest för andreas mamma då =))

efteråt så begav vi oss till dom och vi fikade och sen vi fick ett par timmar egen tid igår andreas mamma och pappa tog albin och vi åkte och tittade på nordiska och sen jysk och sen ett ställe till och handlade andreas mammas födelsedags present.
och på nordiska hittade vi lite blandat men framför allt en matta till hallen.
jysk köpte vi en garderob.


nej nu ska jag fixa lite frukost och fixa till oss så ska jag åka och färga håret =)))

Bye bye....

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej. Min nya blogg:)