söndag 4 januari 2009

fest tänder....

Färgade håret igår är super nöjd tack Katta för hjälpen!!!!
ville ju vara lite extra fin till 60års kalaset =)) igår var vi alltså på 60-års fest andreas mamma fyllde. så det blev en hel dag och kväll mycket trevligt, och så fina presenter hon fick, var ett halsband jag fastnade för alltså... det var så jävla snyggt!!!
och snöade gjorde det oxå, på Eftermiddagen kvällen och var mysigt men så jäkla halt!!!!! jag körde hem en från festen och höll knappt att ta mig fram.... men kom dit och tillbaka igen... tur man har llite vana vid ratten alltså... på vägen hem blev vi lite förvånade vi har knappt ingen snö i almvik.. men jag funderar på att köpa en babypulka eller kanske någon som har en till Övers??? snälla säg att ni har en =))

idag så var jag och albin och hjälpte andreas mamma och städa var inte mycket kvar jag förberedde mycket igår kväll. så det var skönt.

sen så åkte jag och hämta andreas och vi åkte in till stan igen till lägenheten och skruvade ihop det sista på garderoberna och jag plockade upp lite kartonger så lite fick vi gjort, =))

nu jobbar andreas och jag har fått lille man isäng men jag räknar inte med många minuters sömn inatt kan jag säga albins 3:dje tand har precis börjat att titta fram den har gått igenom tandköttet och han är lite svår när han ska sova...

så jag ska oxå passa på att krypa i säng, så man kanske lagom hinner somna innan det är dags att gå upp igen....

i morgon ville albin åka och leka med Jenna och jenna ville oxå leka så det blir att åka dit i morgon =)) alltid lika trevligt =))

1 kommentar:

Robin&FannysMamma sa...

Har du testat att ge han en supp och även att smörja in tandköttet med lite flytande alvedon? Det är det enda som hjälper Fanny nu...
(Du har säkert redan prövat det, men jag tänkte bara) *L*
Kraaaamen