tisdag 27 januari 2009

Nej jag satt en timme i kön och jag orkade inte längre ringer i morgon igen...

skulle vilja ha recept på bröd skulle vara härligt att baka....

ska baka sockerkaka här snart tänkte jag en på andreas jobb ville ha det hehe men han skojade bara men kan vara kul att överraska honom och dom andra oxå för den delen hehe =))

**host host** men är mycket bättre nu

idag har det varit en hel dag på öppna förskolan mötte upp malin här nere vid dagiset och sen gick vi ner till stan och till elvan och sen ner på stan och shoppade lite hehe albin spydde lite på ÖF och jag hade glömt ombyte så fick köpa lite hehe
sen mötte jag upp mira och vi gick och käkade lite på Café kannan och sen bar det av till ÖF igen och efter sången på fikat så satt albin och somnade i matstolen så la upp honom på axeln innan han somnade helt och tog 2 sek så somnade han så fick lägga honom... stackarn då är man trött hehe så nu är vi hemma igen som sagt och ska baka lite snart....

nej nu ringer telefon....

Inga kommentarer: