torsdag 8 januari 2009

idag har vi varit på Öppnaförskolan med Mira och Joel alltid lika trevligt =)) och sen så smet jag in på mödra en snabbis och det var kö... men det gick bra =))

sen så åkte vi hem och Tessan kom förbi och snodde lite fisk =)) hehe var behövligt kan jag säga hehe har riktigt mycket fisk nu och fler lär det bli. hoppas bara att dom klarar flytten =))

i morgon blir det att fixa till akvariet i nya lägenheten och försöka få fiskarna att överleva =))

sen blir det att vrål packa i morgon EM/kväll/ natt för på lördag går flyttlasset åhhh jag längtar så himla mycket kan jag säga ska bli så skönt =))

nu sitter jag och kollar på antikrundan, åh ja ni tänker väl att Hua är hon så gammeldags hehe ja det är rätt roligt men extra roligt var det detta program för dom är från Sörping, ja söderköping för er som inte vet... jag kommer ju därifrån var några man kände igen. var lite häftigt.

ja och albin far omkring.... hehe han är inte på plats där man lägger honom kan jag säga.. och det nya som han har hållt på med i några dagar nu är att krypa (ha han hasar sig mer än kryper) över och ner på vardagsrummsbordets nedre del lite roligt att se honom... =) han är för go ungen...

nej nu ska jag forsätta packa=))

ha de bra allihopa!!!!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Antikrundan är ju jätteskoj att se på!

Malin sa...

Var det Liten och Stor ni var på?? Har dom öppnat igen!!?

Jag kollade också på Antikrundan, och jag håller med, det är väldigt kul att titta på.

Anonym sa...

Du har fått en utmärkelse av mig! Kram