torsdag 17 september 2009

ja snart bär det av till dagis och jobb men inte riktigt än...

iförrgår så jobbade man och sen var det möte på EM och sen så var jag på föräldramöte på dagis sen hem och sova... sen igår så jobbade man och sen hem slängde i sig lite mat och sen tillbaka till jobbet för föräldramöte där.... så jag vet vad jag gör i alla fall...
nu har jag duschat och ska straxt fixa fram lite frukost till albin och mig och sen in och väcka albin och sen bär det av till dagis och sen till jobbet och där stänger man ikväll.... så lär nog vara hemma framåt 7 ikväll så då blir det att ta lilleman och mysa och lägga honom och sen blir det att slänga sig själv isäng skulle jag tro.... sen på fredag är det bara upp igen till dagis och jobb och sen ska jag ta det lugnt hela EM/kvällen för på lördag då så kommer pappa ner en sväng. och söndag ska vi på Smaka på tjust. sen på månag är det dagis och jobb igen...

hua ja det där var ju säkert jätte intressant att läsa (NOT) men så ser mitt liv ut just nu... jobb, jobb, jobb, jobb.......så hinner inte med att skriva så mycket här just nu men det blir nog bättre snart (HOPPAS JAG)

nej nu blir det frukost ha de bra allihopa!!!

3 kommentarer:

Karin sa...

Det är ju härligt att du har jobb nu så du inte behöver gå hemma längre och söka! Är det fast tjänst som du har fått eller är det vikariat? Här knallar det på för fullt med studierna. Men tror det är en förkylning som är på gång, har inte tid eller ork att bli sjuk nu! Jaja... Ha det gott! Kram

soffi7 sa...

Vart är det du jobbar?

Malin sa...

Så är det ju när man har jobb, tiden räcker oftast inte över till så mycket annat. Än det mest nödvändigaste.