onsdag 30 september 2009

Ja då har man varit och jobbat nu i två dagar i morgon är det halv dag för albin ska till sjukan efter lunch, och en blir det kanske öppna förskolan och hälsa på, får se hur det ser ut och hur trött han är.

nu sitter jag här och kollar på Efterlyst ska snart krypa i säng.... har något ont i kroppen... men det finns ju medicin som några säger så det är väl bara att bita ihop och le och se glad ut... **suck**
har gjort i ordning halva schemat nu i alla fall så hoppas kunna göra andra halvan i morgon och sen lämna in det på fredag =))

nehe nu ska jag se efterlyst klart och sen så ska jag ZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzz

_____________________________________

Tessan.B: Ja vi måste absolut ses snart!!! stackare, vet hur det är att ha ont... vi måste ses snart och prata och prata det behöver både du och jag tror jag =))
Malin: Ja måndagen jag var hemma så hade andreas jobbat hela natten och då kan jag inte kräva att han ska vara uppe hela dagen för att ha hand om albin för att jag ska jobba, vi delar på att vara hemma.

_____________________________________

Inga kommentarer: