söndag 16 augusti 2009

jaha nu var det ett tag sen men har faktiskt inte haft datorn på sen vi åkte till årjäng så det är fasen rekord hehe men har faktiskt inte haft tid =))

men har lite nytt att berätta har fått jobb, så nu har jag två jobb så nu får jag heltid =))) så skönt..
fick ju ett jobb som assistent på en av förskolorna här i stan och sen har jag fått ett som jag ska vara på lekis på Em middagarna så det var skönt att jag kunde kombinera båda jobben =))
men dock så skulle jag ha sökt ett jobb till här i aug som jag verkligen vill ha men det får vänta nu för jag kan ju inte jobba dygnet runt.
så i morgon börjar jag i alla fall dom båda nya jobben i morgon så det ska bli riktigt kul =))))) men oxå nervöst!!!

nehe nu ska jag gå och packa väskan och sen blir det sängen!!!!

Inga kommentarer: