måndag 24 augusti 2009

jaha då har man börjat jobba på allvar har två halvtids tjänster så ja jag jobbar häcken av mig just nu... klockan 8 börjar jag jobbet och sen slutar klockan 12 på ena stället (kommer ifrån kvart över om jag har tur) sen åker jag till nästa ställe och börjar klockan 13 och slutar tidigast kvart i 5, och senast halv 7, synd bara att det är flest dagar med halv 7. men ska se i morgon om man ändra lite på det.....

och Albin älskar dagis det super bra, =))) bara älskar det, och det är så skönt man kan slappna av lite på jobbet eller vad man ska säga...

nehe nu ska jag fortsätta och göra i ordning mig så jag kan krypa i säng klockan ringer i morgon vid kvart i 6, ska lämna albin på dagis innan man beger sig till jobbet som i morgon består av möte första halvan och sen EM med jobb.....

Ha de bra allihopa!!!! och nu får ge er till tåls att det kommer nog vara lite blogg torka här framöver.... med tanke på jobb och allt....

2 kommentarer:

Malin sa...

Då får du inte se mycket av Albin om du har sådana långa dagar?

Karin sa...

Hej hej! Det var ett tag sen. Tänkte gratulera till jobben, vad kul för dig! Nu har mina studier startat men det känns bara bra. Skönt att komma igång och få en "riktig" vardag igen! Hoppas allt är bra annars med er. Hoppas vi kan höras något. Ha det bra! Kram