lördag 29 augusti 2009

hej allihopa!!

jaha vad gjorde man idag då... jo det blev marknad i hultsfred hittade lite i alla fall, ett par jobbar byxor åt albin, 4 st t-shirtar, en bil, två bollar, en vindsnurra, kryddor, pennskrin till mig =)) , ja och lite godis förstårs hehe =)) det var nog vad jag hittade tror jag =))

nu sitter jag här framför datorn och tv, och kollar tidningarna men fastnade här hehe... och sen på tv kollar jag på min idol =)) Nicolas Cage =)) riktigt läcker bit alltså =))

nehe nu har jag sådan huvudvärk att det blir att ta två panodil och slänga sig i sängen ha de bra allhopa!! ja ialla fall ni som är värda det för just nu finns det någon/några som inte är värda det som jag vet läser min blogg..... men se ni jag skiter i vad ni tycker jag gör som jag vill och skriver vad jag vill i min blogg!!!!!!

Inga kommentarer: