måndag 23 juni 2008

Måndag

Ja idag har vi varit hos Tessan och Tony och fikat och snackat =)) mycket trevligt var det =)).

Albin fick en jätte cool body av dom och ett par strumpor =)) TACK TACK!!!

Sen åkte vi ner till stan för tessan sa att dom hade rea på lindex =)) alltid trevligt!!

Hittade en stickad tröja, en sovpåse, en body och en mössa =))
sen på vägen till matrialmännen så svängde vi in på Antikaffären vid Shell, vi hade ju sett en leksak till albin där eller ja när han blir äldre men det är ju inte någon riktig leksak igentligen för det priset, blir mer när Andreas köper en likadan som albin får ha den om vi åker någonstans... en trampbil från 1953. Men dyr var den... skulle komma en och kolla på den i morgon så vi får se men om vi ska ha den så är vi där innan... tycker lite synd om den isf som ska kolla på den om den inte finns kvar... för det var en tysk....men men... efter det åkte vi till MM och bytte patron till Sodastrimern ÄNTLIGEN!!! och köpte en lampa till hallen, men vi får den på fredag =))
och sen kollade vi på en sak till trädgården, vi får se om det blir en sådan oxå på fredag.

Sen gick vi in på Kvantum och köpte en varsin sallad och sen åkte till Till hemvärnet och åt och dom fixade lite inför övningen i helgen och så, jakob är ju för go alltså hehe... han provade ett par förstora kängor kan jag säga.. hehe... var väl storlek 45 tror jag.





Sen åkte vi och handlade på Willys, jag fattar inte varför inte Huggiens blöjorna har storpack i dom minsta blöjorna... fasen blir ju svindyrt....

Nu är vi hemma och våran dator har börjat göra sig dum igen... så har bränt alla kort nu, så jag hoppas att det funkade fick något fel meddelande men det skulle visst funka ändå ska kolla sen om det funkar annars så får andreas bränna dom i morgon.

nej nu ska lilleman ha mat och sen hoppas jag på att han sover inatt fast han har sovit nästan hela dagen...

Ha de bra allihopa!! och glöm inte att kolla in min Bilddagbok!!!!

Inga kommentarer: