söndag 22 juni 2008

Besök....

Trött är man... lille man håller igång kan jag säga... så hinner inte med att skriva så mycket här...

Ska fatta mig kort orkar inte skriva långt idag...

midsommar var okej, albin hade ont i magen, men vi var på lysingsbadet en sväng och sen var vi hos svärmor och svärfar och grillade men sen åkte vi hem och tog det lugnt...vi var något slut hela familjen.

sen igår så tog vi det lugnt hela dagen... vi sov länge allihopa och sen slöade vi hela dagen, var riktigt skönt kan jag säga.




idag så har Anna, Pelle och Margoth varit här, mycket trevligt var det!!!! Albin fick en body och ett par byxor riktigt läckra var dom =)) TACK TACK!!!




Sen i morgon ska vi in till Tessan och Tony en sväng =)) sen ska vi till nästa tessan och hämta en lift till vagen... hoppas den passar...

Nej nu ska jag sova... vill ni se vad som händer mera (nu när jag inte skriver varje dag) så kolla Bilddagboken!! http://nuzzlan.bilddagboken.se/


Nehe blev inte sova riktigt än... lilleman vill ha mat först...

Inga kommentarer: