måndag 7 december 2009

Ja i dag var man och provade och jobba var helt slut efter halv tid, så gick hem.... fick en tid hos läkarn vid 15.00. hon sjukskrev mig... så är sjukskriven denna veckan med... på torsdag så är det CT och fredag så hörs läkarn och jag igen... skönt att dom har tagit tag i detta nu och var skönt att prata med läkarn och sa hur jag mådde med tanke på humöret och allt.... =) känns lite bättre så nu ska man bara bli frisk på alla plan...

och idag så har jag börjat med köket lite smått.... jag har börjat så kanske resten sköter sig själv **hihi** ni förstår säkert vad jag menar... =)) kommer bilder sen... =))

Nehe nu blir det lite tv och sen sängen natti natti!!!

Tack hannah =) måste ses snart igen =))

1 kommentar:

Anonym sa...

du måste vara en riktig tillgång på jobbet....