fredag 18 december 2009

det blev pepparkakshus, ja var ju första gången men helt okej dock inte helt nöjd men okej....

i går var Fia istan en sväng och vi satt uppe på Hannas pysselhörna och pysslade lite, sen åkte vi ner till stan och sen bar det av till ÖNH (öron,näsa,hals) och fick först bedövning i näsan och sen gick hon in med ett microskop bakom näsan och kollade, hade inte bara en knöl utan två som ser ut att sitta ihop sa hon, så nu ska jag äta kortison i tre veckor, och fortsätta med nässprayen oxå... och sen väntar vi på röntgen och sen blir det operation i slutet på januari-början på februari, och då ska dom ta bort en liten del av denna knöl och skicka på prov och sen när dom har fått svar på den så vet dom mera vad dom kan göra... antingen blir det operation igen och ta bort allt eller så vet jag faktiskt inte vad som händer....

idag har jag varit på stan med Katta en sväng, hittade lite julklappar men har tre stycken kvar att handla till.

nehe nu ska jag äta min glass med grädde och strössel och dricka en cider till det =))

Inga kommentarer: