lördag 14 november 2009

Uppdatering, Uppdatering, Uppdatering =))

ja endel har hänt sen sist albin och jag är hemma igen... albin har öroninflation och jag har bihålsinflamation, andreas fick komma hem från jobbet i onsdags natt albin hade så hög feber så ville inte lämna honom ur sikte pga kramperna... så andreas tog natten och jag dagen känndes bra inga kramper, andreas är borta i helgen...han skulle ha åkt i går men åkte i morse istället kändes mycket skönt!! och sen idag så hämtade albin och jag, Andreas mamma och pappa och vi åkte och fixade i ordning lokalen inför i morgon. sen åkte britt och jag och hämtade smörgåstårtorna var riktigt fina. =))

sen körde jag hem dom igen och dom bjöd på mat =)) mums..

väl hemma igen så myste jag och albin och kollade lite på Pippi och jag kände på albin och han var varm igen...men vi mös lite och när han satt och lekte så började han skaka... fick tag i honom och satt honom hos mig och ringde ambulans men killarna var jätte bra =)) tack!!!! ville ju inte lämna honom och hämta medicin...men nu sover han och dom sa att han kommer sova han fick lugnande och kramplösande och han sover nu i sin egen säng. var bara att ringa igen sa dom om det var så att jag kände mig osäker, men jag säger som jag alltid har sagt, han sover bättre i sin egen säng, och sömn är bästa medicin!!

Nehe nu ska jag krypa ner i sängen se om jag kan sova lite jag oxå, klockan 10 ska vi hämta andreas mamma och pappa och jag måste åka till apoteket oxå i morgon hoppas detä r öppet tycker det borde finnas jouröppet typ genom lucka eller något annars...

natti natti

Inga kommentarer: