onsdag 4 november 2009

ja då blir man arbetslös efter jul..... suck... ska höra mig för lite om man kan få ett annat jobb... vill verkligen ha ett jobb.... skulle vara skönt att ha ett typ 9-1630 jobb... =))

ska fixa lite här hemma nu sen blir det att åka och hämta albin... ja jag skulle ha jobbat nu igentligen men valde att åka hem.... kändes bättre... så blir det att gå på det igen i morgon....
orken finns inte men jag måste.... och måste man så måste man... jag vill verkligen vara kvar så hoppas att jag har lite ork i morgon ialla fall men det kommer kännas extra tungt i morgon med tanke på att jag vet att albin och andreas är hemma... hade gärna varit hemma och myst med dom och kanske åkt ut och grilla korv eller något om det inte blåste så mycket och ja bara haft familjemys..... känns som jag skulle behöva det just nu...

och sen är tjejdagen framflyttad oxå.... suck skulle vilja bara samla tjejerna och dricka vin och gå ut och dansa =)) skulle vara så kul =))

nej nu ska jag faktiskt gå och prata med min älskade karl och höra vad vi ska äta till middag idag för äta måste man ju.... ja nu var vi där med måste igen... suck hatar måsten.....

Inga kommentarer: