lördag 24 oktober 2009

Ja som ni såg i förra inlägget så har jag lite vagnar till salu. En har jag sålt i dag, 3:an är såld. och en kommer i morgon och tittar på en till. så vi får se hur det går.

Idag har jag varit en sväng borta hos andreas mamma och pappa, och sen var vi på sko källan och köpte vinterskor till albin och ett par skit snygga stövlar till mig och billigt var det!!

och nu är det körslaget som gäller och sen blir det sängen för min del sov inte så mycket inatt. albin vaknade vid halv 12 och jag hörde på honom att det inte lät som vanligt och inte bra, så jag stutsade in till honom och visst var det som jag trodde, han hade ett astma anfall... läskigt är det men lugn måste man vara och det gick bra. men man sover ju inte hundra sen om man säger så...
ska försöka komma isäng skapligt i kväll och se om man får och kan sova lite mer i natt.

i morgon så blir det att åka till diana en sväng och sen ska jag och albin hitta på lite bus tror jag =))

Inga kommentarer: