måndag 19 oktober 2009

ja nu har man gjort om lite =)) var ett tag sen känns det som... var bara trött på svart kände jag idag...

har varit hos läkaren idag är sjukskriven denna vecka med men på måndag ska jag gå och jobba om lugninflamationen är borta =)) och det trodde läkaren känner jag mig inte helt bra så skulle jag ringa så får dom röntga mig igen, är ju extra känslig pga njuren...

nehe nu ska jag krypa i säng, =) den lockar lite ikväll i alla fall.... somnade med albin i soffan förut så har sovit den där magiska tiden som man blir piggare av... suck så får väl se hur mycket man kan sova i natt...

längtar efter Andreas i alla fall... suck han jobbar... lång vecka desutom... får se hur jag gör i helgen... funderar på en sak men vet inte hur jag ska göra... vi får se hur det blir men jag tror att det blir så i alla fall över dagen

Inga kommentarer: