onsdag 17 februari 2010

har varit borta ett tag härifrån.... jag har helt enkelt inte orkat har haft för mycket annat och tänka på...

sen jag skrev sist så har jag halkat omkull och slagit i axeln och är sjukskriven. äter väldigt starka mediciner. Så mår inte hundra.
annat har oxå hänt men vill inte ta det här men detta gör att man inte heller mår bra...

sen har jag opererats bakom näsan och väntar fortfarande på vidare provsvar... detta gör oxå att man inte mår hundra...

Det vill säga att jag mår inte hundra alltså...


MEN detta som håller mig uppe är min underbara familj och mina underbara vänner!!! JAG ÄLSKAR ER!!
att se min älskade son skratta och vara glad gör att man själv skrattar och känner lycka!!! =))


Har pratat idag med ortopeden och vill byta medcin får se vad dom säger...
har även ringt andra samtal så hoppas allt löser sig nu =))

Inga kommentarer: